Vanaf 1 januari 2006 kunnen als gevolg van de veranderde regelgeving, aangiftes loon- en omzetbelasting niet meer per post (of fax) worden ingediend. Uw aangifte dient elektronisch te worden ondertekend en elektronisch naar de Belastingdienst te worden gezonden.
Om het extra werk voor u en voor ons zoveel mogelijk te beperken, verzoeken wij u de aangifte loon- en omzetbelasting op elektronische wijze te ondertekenen. Hiervoor verstrekken wij u digitale certificaten, waarmee u toegang krijgt tot uw concept aangifte en u uw elektronische handtekening kunt plaatsen.
Naast het beperken van extra werk heeft de elektronische afhandeling als extra voordeel dat u op ieder moment inzicht heeft in de status van uw aangifte.
Indien u een internetverbinding heeft is de procedure als volgt:
- U ontvangt van de Belastingdienst een “uitnodiging tot het doen van aangifte” in plaats van een papieren aangiftebiljet.
- Wij verzorgen uw aangifte zoals u dat van ons gewend bent.
- U ontvangt een digitaal certificaat dat toegang geeft tot uw aangifte(rapport).
- U zet uw elektronische handtekening en u verzendt de aangifte.
Door op deze link te klikken komt u op de site waar uw concept aangifte voor u gereed staat.
|